top of page

בלונים – הדרך הפשוטה לשדרג כל מאורע

ישנן מגוון דרכים לחגוג את האירועים המרגשים המלווים אותנו לאורך חיינו, ימי הולדת המתקיימים בבית בחיק המשפחה והחברים, בלופט חגיגי או מסעדה מפנקת, ברית ובריתה, בר ובת מצווה המתקיימות באולמות וחצרות אירועים ועד לסביבה הביתית, ועד למסיבות עובדים, ימי גיבוש ולו 'סתם' בילוי עם חברים.

ניתן לחשוב על שפע של אפשרויות ואטרקציות, אך על דבר אחד כולם וכולן יסכימו פה אחד: בלונים היו ותמיד יהיו דרך נפלאה לשדרג ולפלפל את האווירה של כל מאורע.

אמנות בלונים – הבלון כחומר ביד היוצר

בעוד שאנחנו יכולים לראות את הבלון בתור קישוט בפני עצמו, הרי שאם נשאל את הצוות המקצועי של חנות בלונים זה הכל: https://www.angryballoon.co.il/ הרי שהבלון הוא לא אחרת מאשר חומר גלם, השלב הראשון בדרך ליצירה צבעונית, מרגשת ומרהיבה.

אמנות הבלונים הלכה והתפתחה במרוצת השנים, ולצד תפזורת בלונים בחדר, ניתן למצוא שפע של אפשרויות אשר בכוחן להעניק לאירועים נופח נוסף ואף אטרקציה בפני עצמה. כאן הצוות של חנות בלונים זה הכל, ידגים כיצד ניתן להיעזר בבלונים ולהפכם לחלק כמעט בלתי נפרד מן החגיגה כולה.

סטנדים מבלונים

אינכם מעוניינים בתפזורת בלונים שתצריך מלאכת ניקוי קדחתנית לאחר מעשה? הפתרון המושלם עבור רבים החוגגים בסביבה הביתית או שחפצים להפתיע את היקרים לליבם בביתם, הוא מעמד בלונים מקושט.

מדובר בסט של בלונים הניצב על פני מעמד מובנה ומשקולת. הסט מורכב כולו מבלונים על גבי בלונים בצבעים שונים לבחירה, ובו ניתן לערוך שפע של צורות והקדשות למכביר. מבלון לב העומד בראש הסטנד ועד לבלון כדור פורח שקוף ובתוכו ניתן להציב בובה או שלל קישוטים קטנים ומרהיבים.

סטנד הבלונים הוא קל לנשיאה, וניתן להציבו בכל מקום ברחבי הבית. באפשרותכם גם לרכוש מספר סטנדים ובכך להקנות לכניסה אל הבית או אל המסעדה בה אתם חוגגים, מראה יוקרתי, מזמין וחגיגי.

קיר בלונים מעוצב

מברית ובריתה, דרך בר ובת מצווה ועד לחתונה; קיר בלונים הוא דרך מטריפה לשדרג את האירוע, והוא גם נחשב לאטרקציה בפני עצמו.

קירות הבלונים הם רחבי ממדים ומגיעים בשלל עיצובים שונים הניתנים לבחירה. באפשרות החוגגים והחוגגות להצטלם עם קיר הבלונים, מזכרת נהדרת מהאירוע, ודרך נפלאה להשרות על הבאים והבאות אווירת שטות נהדרת.

קשתות מבלונים

הן קשתות מבלונים והן קירות בלונים מעוצבים, יכולים לשרת באירועים עסקיים ופרטיים כאחד.

בלונים הם דרך נפלאה למיתוג ויחסי ציבור, ובאמצעות קשתות מבלונים, הכניסה אל החנות החדשה שזה עתה נפתחה, תהא הרבה יותר מזמינה ומושכת.

גם בכניסה לאולם האירועים ועד ללופט או למסעדה, תוכלו להציב קשת בלונים רחבה אשר תהפוך את הכניסה לצבעונית ומרשימה במיוחד.

והכל בהתאמה אישית

בלונים מגיעים בשלל תצורות וצבעים, וטבעי יהיה שכל אחד ואחת מאתנו יחפצו בעיצובים משתנים.

ברצותכם עיצוב בלונים לאירוע הקרב ובא, חפשו אחר אמן בלונים מקצועי אשר יהפוך את החגיגה שלכם לצבעונית במיוחד.

והשוס? בלונים מתאימים לכל הגילאים. מפעוטות, דרך בוגרים ומבוגרים ועד לקשישים, אין איש שאיננו אוהב את הקישוטים הנפלאים.

17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page