top of page

הברכה המושלמת

עודכן: 17 במרץ 2022

כל אירוע וכל ציון דרך ראוי לתפילה ולברכה. בכל פעם שאנחנו מציינים מאורע מיוחד, אנחנו זקוקים לברכת הדרך. אז יש מצבים אשר בהם המילים ממש פורצות מאליהן ואנחנו לא מתקשים להביע את רחשי הלב שלנו.


אך יש את המצבים אשר בהם אנחנו רוצים לכתוב מילים כלשהם שיביעו את אשר על ליבינו אבל אנחנו פשוט לא מוצאים אותם. או בגלל שאנחנו ממש מתרגשים ולא מצליחים למצוא את המילים שיבטאו את התחושות שלנו או בגלל סיבה הפוכה. אנחנו קונים מתנה רשמית בשם הכללים החברתיים אבל ממש לא בגלל שאנחנו מתרגשים או משהו קרוב לזה. למתנה הזו אנחנו גם צריכים להוסיף ברכה ולכתוב כמה מילים. במצב כזה, אם אין לנו את הכישרון הזה לכתיבה ואנחנו לא יודעים לנסח ולכתוב ברכות יפות, לא נוכל לעשות את זה בכוחות עצמינו. לשם כך יהיה עלינו למצוא מישהו שיעשה עבורנו את העבודה. זה במקרה שאנחנו רוצים להיות מקוריים ולא למחזר ברכות. (כי יש אנשים שהם בכיף ממחזרים ברכות ומכניסים ברכות ממוחזרות למתנות שהם נותנים, אבל לא עליהם אנחנו מדברים)


מי יכתוב לכם את הברכה?


אז מה עושים בכל המקרים אותם פרטנו ועליהם דברנו? הדבר הכי נכון לעשות במקרה כזה אשר בהם אין לנו ברכה וגם אין לנו את הכישרון או את היכולת לכתוב ברכה ליום הולדת זה רק על ידי פנייה אל מישהו מקצועי שיעשה את זה.

זה בדיוק מה שאנחנו מציעים.

במקום שתסתבכו, במקום שתחפשו מישהו שיעשה חלכם טובה ויכין עבורכם את הברכה המתאימה לסיטואציה המתאימה, לכו על האתר שלנו. אצלינו תוכלו למצוא מענה ולקבל שירות בכל מה שקשור לכתיבה של ברכות לכל צורך, לכל מטרה כמו גם לכל סוג של אירוע. אנחנו עם סגנן ברכות מאוד ייחודי ומאוד כריזמטי שיעניק לכל מי שיקבל את המתנה עם הברכה ביחד יחוש מוערך, ירגיש חשוב והתחושות של נותן המתנה יעברו אליו בצורה אוטנטית ומושלמת ממש.


אירוע זה מכלול


כשאתם מתחילים לחשוב על ההכנות לחתונה ואתם מחפשים אטרקציות לחתונה או כשאתם מתארגנים לקראת אירוע כמו בר מצווה ומתכננים אטרקציות לבר/ בת מצווה, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתלבטים האם אכן שווה להשקיע את כל הכספים ולשלם את כל העלויות הכרוכות בסיפור הזה של תוכניות למיניהם.

יש הרבה ששואלים את עצמם האם האורחים יעריכו בכלל את מה שאתם משקיעים בשבילם? אז אם האורחים אכן יהיו נחמדים ויעניקו לכם מתנות מתאימות התחושה שלכם אכן תהיה שהיה שווה להשקיע באורחים מכירי טובה שמבינים את ההשקעה ואת העלויות שיש באירוע. לרוב הברכות שהם יצרפו למתנה תדגיש את זה עוד יותר.

אז כשאתם מבינים את זה כבר הרבה יותר קל לכם להשקיע בתכנון אטרקציות לבת מצווה.

חשבו על זה כשאתם נותנים מתנות עם ברכות...


103 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page