top of page

כך תשדרגו כל אירוע ביתי

עודכן: 4 ביולי 2023

אירוע לעתים נתפס כמילה נרדפת ל'אולמות אירועים', או לכל הפחות לופט ומסעדה; אך מי אמר שאי אפשר להפיק חגיגה שלמה ושאיננה יורדת ברמתה גם במרחב הביתי?

במרוצת השנים, הלך המרחב הביתי וביסס את מעמדו כלוקיישן לא פחות מובחר לאירועים חגיגיים ומרגשים, כאשר ישנם שירותים חיצוניים שונים המאפשרים לייצר רגעים בלתי נשכחים, כאלו שמותירים בקרב כל המוזמנים והמוזמנות זיכרון נהדר.

כאן ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות לשדרוג האירוע הביתי באמצעות שירותים חיצוניים אשר יקלו עליכם במלאכת הפקת האירוע, ויעלו את רמתו של המאורע בכמה וכמה דרגות. ושניפגש רק בשמחות!

בלונים לאירוע ביתי

כיום ניתן למצוא מגוון של חנויות בלונים וממש במרחק נגיעה מן הבית. זה המקום לציין: בלונים בשילוב של ברכות ליום הולדת הם צוות מנצח.

אמני בלונים אשר יודעים כיצד להשתמש בבלון כחומר ביד היוצר, ולערוך קישוטי בלונים מרהיבים ביופיים.

מסטנדים של בלונים, דרך סידורי בלונים בתפזורת ועד לקשתות וקירות בלונים, כמו גם קישוטי בלונים קומפקטיים על שולחן המוזמנים.

די בנוכחותם של מספר בלונים שהאווירה החגיגית שבבית תשודרג פלאים, ותשרה על הנוכחות והנוכחים אווירת שטות נהדרת.

פתרונות קולינריים

אינכם מעוניינים או רוצים להידרש לשעות בישול ממושכות? מובן לחלוטין ואף יותר מכך, מארחים ומארחות רבים מוצאים עצמם מגישים את הארוחה, ואינם נהנים לכשעצמם מנוכחותם של האנשים היקרים לליבם.

בדיוק לשם כך, ניתן למצוא מגוון של פתרונות קולינריים שמורידים את המעמסה, ומאפשרים למארחים להצטרף אל החוגגות והחוגגים.

ממגשי אירוח המוכנים בקפידה על-ידי חברות קייטרינג שונות ועד לשירותי שף עד הבית אותם תוכלו למצוא באתרים דוגמת איזי שף: https://www.easychef.co.il/ ובו מוצגים שפים המגיעים עד לביתם של החוגגים, ושהופכים את המטבח הביתי למסעדת שף ולו למספר שעות.

בכל אחד מן הקונספטים שתבחרו, תוכלו למצוא מנעד שלם של ארוחות ממתאבנים ומנות ראשונות, דרך משניות ועיקריות ועד לקינוחים.

אמנות חושים

מחפשים את הטאץ' הייחודי? זה שיהפוך את האירוע לאחר ושונה? אם מדובר באירוע ביתי כגון יום הולדת לילדים, הרי שטבעי יהיה לבחור בקוסם או מפעילים עם מגוון שירים ותחרויות.

ואם מדובר באירוע ובו יתארח קהל בוגר ומבוגר יותר, הרי שאל לכם לוותר על הקוסם, פשוט קראו לו בשמו הנהוג במנעד גילאים זה: אמן חושים.

אין מדובר במעשי קוסמות קלאסיים, כי אם בטריקים המבוססים על חשיבה ותבניתיות. בעזרת כישרון, מיומנות וניסיון, אמני חושים נושאים את התחושה כאילו והצליחו להיכנס לראשו של האדם העומד מולם.

היו ערוכים ומוכנים לראות את הנוכחים והנוכחות משתאים לנוכח מעשי הקוסמות שנכנסו הישר אל תוך ראש. ויתרה מזאת: זוהי דרך נהדרת לשבור את הקרח באירוע, כאשר הנוכחים והנוכחות 'עולים אל הבמה' ומהווים חלק בלתי נפרד מן המופע.

וטיפ קטן לסיום

מוזיקת רקע תמיד תהא בגדר המלצה, והיא מבטיחה אווירה נעימה לכל אורך האירוע.

אל תסתפקו בליצור פלייליסט ביוטיוב או בפלטפורמות נוספות כגון ספוטיפיי, ובחרו את השירים על פי מהלכי האירוע. האם ישנה מוזיקה שתלווה את הבופה לעומת מוזיקת מסיבה שתמשיך ותלווה את המוזמנים בשלב מאוחר יותר? היערכות מוקדמת תבטיח לכם אירוע ביתי בלתי נשכח.

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page