top of page

ההפתעה המושלמת ליום הנישואין

לא בכל יום מגיעה ההזדמנות לחגוג את הזוגיות, לחגוג את העובדה שמצאנו אלו את אלו ויחד יצרנו מיסדנו את הקשר ויצרנו משפחה חדשה.

יום הנישואין הוא גם 'תירוץ' נהדר לצאת מן הטייס האוטומטי, להקדיש זמן לקשר הכה חשוב וביחד לייצר רגעים חדשים, של זיכרונות מתוקים ונהדרים.

אך כיצד לוקחים יום מיוחד שכזה בשתי ידיים ומעניקים לו את המיטב? ממש כאן ריכזנו טיפ ייחודי ומקורי שיהפוך עוד יום שגרתי לכזה המוקדש כל כולו לטיפוח הזוגיות ולציון אירוע החתונה שאט אט הופך לו לנוסטלגיה רחוקה.

לצאת מהטייס האוטומטי

אחד מן האתגרים הבולטים בזוגיות ארוכת שנים, היא נטייתנו להיכנס למעין מצב של 'טייס אוטומטי'. שיחות שגרתיות ושאלות אודות יום העבודה או דיונים על הפרקים האחרונים בסדרה המשותפת בה צופים בשעת ערב מאוחרת.

אט-אט, מבלי ששמנו לב לכך, הזוגיות כבר איננה מתבססת על אותן שיחות עומק ארוכות, כאלו שיכלו להימשך בטלפון עד לשעות הקטנות.

כאן יש לנו המלצה נהדרת לבקר באתר של 99Ways ובו תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של משחקי קלפים שונים. לא נגרום לכם לשוטט יותר מדי זמן באתר, ומיד נכווין אתכם אל המתנה הזוגית המושלמת שתהפוך את יום הנישואין לשונה ומיוחד.

המשחק שיוציא אתכם לדייט

באתר של 99Ways תמצאו שורה של משחקי קלפים שונים המבוססים על שאלות, משימות ותחרויות.

חלק מן המשחקים מתאימים לדייטים ראשונים או להיכרות עם אנשים זרים או שיש לנו איתם היכרות שטחית בלבד, חלק לחברים ובני משפחה ולהם היכרות ארוכת שנים, וישנו גם משחק אחד הפונה במיוחד לזוגות עם זוגיות ארוכת שנים וכל שכן עבור הנשואים.

המשחק '1:1 שנצא לדייט?' כולל בתוכו קלפי שאלות ומשימות שידרבנו את אותן השיחות של פעם, אותן השיחות שלעתים נדמה לנו כאילו והן שייכות לעבר הרחוק בלבד.

עם חפיסת הקלפים תצאו לדייט מרענן וסוחף, מסע של שאלות עומק שיאפשרו לכם להכיר טוב יותר ואפילו להכיר מחדש. להיות מופתעים, ולהיזכר שוב מה גרם לכם להתאהב כה רבות בפרטנר או בפרטנרית שנמצאים מולכם.

שאלות שחושבות מחוץ לקופסה

בל תתבלבלו שמא מדובר בשאלות כלליות כמו 'איזה צבע אני אוהב/ת?' או 'מה המאכל האהוב עלי?'; ב-99Ways הקדישו מלאכת מחשבת שלמה ליצירתן של שאלות קלילות ומשעשעות אך שמאחורי הקלעים יוצרות שיחות עומק ומחשבה.

'הגעתם לגיל 80, על מה תריבו?' ועד ל'איזה מראה שלי עושה לך את זה?' ; שאלות שחלקן נועדו ליצור אווירה אינטימית וכאלו שמביאות עמן הומור עצמי, שיחה קולחת ועומק.

והיופי שטמון בקלפים הוא בכך שניתן לשחק איתם בכל מקום; בין אם תרצו לציין את יום הנישואין באווירה ביתית, ובין אם תרצו לציינו בפיקניק בפארק או על שולחן גדוש בבירה ובמאכלים שונים בפאב; זוהי חפיסה קטנה ויוקרתית עם קלפים המצופים בלמינציה המונעת נזקים כתוצאה מלחות ורטיבות.

כל מה שנותר, הוא להכיר מחדש, וליהנות.

14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page