top of page

הדרך הפשוטה לקנות לאדם היקר לליבכם מתנה

עודכן: 4 ביולי 2023

הנה קרב לו עוד יום הולדת של אדם החשוב לליבנו, ושוב אנו מוצאים את עצמנו ניצבים אל מול אותו האתגר: זהו אדם שאנו מכירים, אנו הרי יודעים שיש לו כבר הכול, או שאולי וייתכן כי יתר השאיפות אינן עולות בקנה אחד עם התקציב שאנו מוכנים לשים :)

שוב נרכוש את המתנה השגרתית בחנות המתנות לגבר? או אולי נחפש בקדחתנות שוב אחר תכשיט נוסף שיצטרף אל תוך קופסת התכשיטים? עד לא מזמן כל זה היה נכון, והחיפוש אחר מתנה התמקד באמת ובתמים במתנה אחת ויחידה.

אך מה תגידו אם נספר לכם כי אינכם צריכים לרכוש מתנה אחת; הסוד הכמוס ביצירת המתנה המושלמת טמון באפשרות לשלב בין מספר מיני מתנות שונות אשר יחדיו כתצרף מושלם, יוצרות את החוויה האידיאלית. אם תוסיפו לכך גם ברכה ליום הולדת - מה טוב.

מארזי מתנה – המענה המושלם לכל אחד ואחת

תשכחו ממה שהכרתם עד כה, אין מדובר במארזים הידועים לכולנו מן המרכולים והקיוסקים רגע אחד לפני בואו של ראש השנה; וכאן אנחנו מכוונים הישר אל המארזים המקוריים והייחודיים ביותר אותם תוכלו למצוא.

באתר של Shooglis בוטיק המתנות של ישראל תוכלו למצוא מגוון עצום של מארזי מתנה שונים ומסוגננים, הפונים לערב רב של אירועים שונים. מימי הולדת, דרך מתנות לבני המשפחה ועד לאירועים שונים פרטיים ומתנות המוענקות לעובדים, לקוחות וספקים.

שוגליז התמחו במרוצת השנים ביצירת מארזי מתנה מקוריים המבוססים על חומרי גלם איכותיים (כגון מארזי עץ כפריים), פריטים יוקרתיים ושילובים משתנים היוצרים קונספטים חדשניים ומזמינים.

הרבה מעבר לשוקולד

חלילה שאנו מפקפקים ולו במעט בכבודו הרב של השוקולד בחגיגות יום ההולדת, אך כאשר אתם מחפשים אחר מתנה לאדם אהוב, וודאי שתרצו להעניק לו מכול הלב, ותוך שימת דגש על מקוריות.

בקטלוגים שבאתר תוכלו למצוא מארזי שוקולד עשירים בכל טוב ועם שלל דברי מתיקה שונים; לצד זאת, תמצאו גם מארזי קונספט המשלבים בין השוקולדים לבין יינות משובחים, גבינות ועד לפריטים שונים היוצרים מארזי ספא עם תפנוקים שונים, מארזים כפריים עם מתבלים, חומרי גלם ומתכונים וזה רק על קצה המזלג.

המארזים לכשעצמכם מגיעים בתוך כלי קיבולת שניתן לשמור אותו ולהפכו לחפץ נוי המקשט את הבית או שמשמש את מקבל או מקבלת המתנה במטבח.

וזה מתאים לכולם

מארזי המתנה מתאימים לכל אחד ואחת, במנעד רחב של גילאים וכן לערב רב של אירועים שונים.

ממארזים המתאימים במיוחד לימי הולדת, דרך מארזים לחגים ומועדים ועד למארזי מתנה מושלמים אשר יכולים להתאים לרגל קידום בעבודה, קבלה לעבודה חדשה ואפילו יציאה לפנסיה.

באתר תמצאו מנוע חיפוש אשר ימקד אתכם על המתנות שיענו על תקציבכם ובהתאם לנושא האירוע או במילים אחרות – הסיבה למסיבה. אז למה אתם מחכים, חפשו את שוגליז ומצאו לעצמכם מגוון מארזי מתנה משובחים ואיכותיים.

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברכה לחבר בן 70

גדעון היקר, צברתי ניסיון מעשי בכתיבה של למעלה מאלפיים ברכות, נתקלתי בדרך בשלוש מאות עשרים ושבעה סוגי אנשים לפחות, המשותף לכולם היה ברור: כולם אוהבים לעזור לאחרים, כולם התברכו ביכולת נתינה, כולם מסוגלי

bottom of page